יום רביעי, 9 בספטמבר 2015

החופשה המושלמת שלי







חודשיים שלמים שלא הייתי פה. הייתי במקומות אחרים. בחיים, זאת אומרת.
שיפוץ ומעבר דירה, חופש גדול, חום יולי-אוגוסט ועוד סחבו והמיסו אותי לאיטם עד שלא הגעתי לרגע הזה בו החלון נפתח ונושבת בו רוח בלוגרית קלילה. אבל עכשיו הנה אני כאן.
ההתאקלמות לכיתה א' עברה בהצלחה (יותר לאפרוח מאשר לי, אני עדיין מתקשה להתרגל לזה שחייבים לצעוד בתלם ולהפוך לחיילים טובים, אבוי!), הדירה עוד לא התארגנה סופית (אבל כשתהיה מאורגנת מבטיחה שתיכנס לפינת הבתים- הפעם לא של אחרים), וכל מה שהיה חסר לנו הקיץ הזה זה בעצם קצת חופש. חופשה. חופשה לגוף ולנפש, חופשה למוח הטרוד, לטבול רגליים יחפות במים קרירים, להירדם בערסל, ולתת לשמש בהירה למוסס את הקמטים מעל המצח (טוב, היא רק תוסיף שם עוד איזה כתם אז נשים קצת קרם הגנה).
בקרוב ניסע להירגע קצת בצפון, וננער מעלינו את שאריות ענן האבק שתקף את הארץ ביומיים האחרונים, אבל בנתיים שיטפו את עיניכם בתמונות מתוך החופשה המושלמת שלא היתה לי, שדליתי מרחבי הרשת. ובגלל ענן האבק, הכי מתחשק לי שאחריו יגיע קצת חורף ואז נוכל לצאת לחופשה סתווית-חורפית עם כמה בולי עץ למדורה כמו בקליפ מתוך Kinfolk. ה-מקום לדמיין שאתם חיים ב-Slow Living.



האמת, לא היה אכפת לי בכלל...

* התמונות מ-פהפהפהפהפה ו-פה ואפשר לראות אותן ועוד מקומות מזילי ריר בפינטרסט שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה