יום שבת, 14 במאי 2016

בתים של אחרים - הבית של תמר



אחד הדברים היפים בפינה הזו של הבלוג הוא שאני נפגשת עם אנשים שלא ראיתי כבר הרבה זמן. את תמר לא ראיתי שנים, האמת, מאז התיכון, ובזכות הבלוג זכינו להיפגש ולהעלות זכרונות מהעבר. 
מאוד שמחתי כשהיא הזמינה אותי לבוא לדירה המקסימה והאהובה שלה, אותה היא מטפחת במסירות, ועשינו קאצ'ינג -אפ כמו שצריך. היה גם עכשווי וגם נוסטלגי.
תמר היא מנהלת שיווק בחברת הייטק והיא גרה בתל-אביב עם החתול המהמם שלה איציק.     
תמר היא גם פסלת חובבת (ומוכשרת ביותר!) ואת פסלי הנשים והכבשים בבית היא עשתה בעצמה.
שאלון אבן הפינה הידוע נמצא אחרי התמונות, אז אתם מוזמנים לגלגל את עצמיכם למטה ולהתחיל בביקור...





















 שאלון אבן הפינה:
1. סטטוס - הדירה שלי 
2. כמה זמן -  שנתיים.
3. מהי הפינה האהובה עלייך בבית -  הפינה האהובה עלי המיטה בסוף יום עבודה.. אחרי שנים שבהן נמנעתי מלהכניס טלוויזיה לחדר שינה, אני מודה שזה אחד הדברים הכיפיים... 
4. מהו הפריט האהוב עלייך בבית -  יש מלא פריטים בבית שאני אוהבת. הבובות שבמטבח, המנורה ליד המיטה שקיבלתי במתנה מגלי ליבנה (חצי מהבית שלי נקנה אצלה בחנות), הסולם ליד המיטה שצבעתי בלבן ואוסף הצנצנות על השולחן בסלון.
5. מהו בית החלומות שלך - בית חלומות? כשנכנסתי בפעם הראשונה לבית הזה, עם אמא שלי, אמרתי לה ברגע הראשון שאני מרגישה פה בבית וזה הבית שאני רוצה. מאז אני עושה הכל כדי להשאיר אותו בית החלומות שלי. כרגע- כיף וטוב לי פה. מה יהיה מחר? לא יודעת. מקסימום נחפש משהו חדש... ;)

תודה תמר על האירוח המשובח וד"ש לאיציק!
אהבתם את הדירה של תמר? ספרו לה על זה בתגובות כאן למטה! 
יש לכם בית שאתם ממש אוהבים ואתם רוצים שאבוא לבקר גם אתכם? מוזמנים מאוד ליצור איתי קשר :)





























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה