יום שישי, 10 ביוני 2016

סטייליסימו


כמו שאני אוהבת להציץ לאנשים לתוך הבתים, ככה אני אוהבת לחטט להם בארונות. מאז שפסעתי לתוך ארון הבגדים של ממלכת נרניה, כל ארון נחשב בעיני ליער קסום ולא נודע שבתוכו מתגלים אוצרות. לכבוד חג השבועות, ארבעה ארונות שווים במיוחד נפתחים בפניכם, ואני מתרגשת להזמין אתכם אל אחת ממכירות החצר הכי טובות שיש (והמכירה הראשונה שלי!). 
90 אחוז מהפריטים במכירה יהיו במחיר 10-30 ש"ח כך שאם חשקה נפשיכם במתנה לחג, יתוכלו להשיג אותה ואפילו להשאר עם עודף לעוגת גבינה. אז בואו. כנסו לדף האירוע בפייסבוק, תעשו לעצמיכם חשק עם התמונות, ונתראה מחר, בין 10:30-14:30 בקפה אלברט ביפו.
בנתיים הנה שלוש הצעות ללוקים שונים, תלוי מי בא לכם להיות בחג הזה:
לוק נערת הרוק: שמלה-30 ש"ח, נעליים נמריות- 20 ש"ח, ותליון קשוח-10ש"ח

בוהימיין שיק -או- עכשיו הגעתי מהפסטיבל לוק: גופיה רקומה-20ש"ח, שרוולון עדין- 20 ש"ח, שרשרת מאנגליה-10 ש"ח

לוק הככה הולכים בסטייל למשרד- נעלי פרחים- 20 ש"ח, חולצה עם קשירה - 20 ש"ח, תיק אדום שאפשר להכניס בו הכל- 20 ש"ח

אז בואו להציץ לי בארון ותגידו שלום! חג שמח!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה