יום חמישי, 28 ביולי 2016

מה לעשות עם התינוק שלך - פוסט ראשון בסדרה

אז את בחופשת לידה קצרה או שאולי החלטת להאריך אותה, או שיש לך מן עבודה כזאת (כמו במקרה שלי) שבה את מצליחה גם לעבוד וגם להישאר בבית עם התינוק שלך. איזה כיף לך - יגידו אחדות, את זכית והוא זכה - אחרות יריעו בשמחה. בואו נגיד את האמת: יום שלם עם התינוק בבית? אפשר להשתגע. 
מה לעשות איתו בבית כל היום? כמה פעמים אפשר להסתובב בקניון? לא מיצינו כבר את הקפה במרכז המסחרי? וכמה אייטיז נשמע הביטוי "מרכז מסחרי"?! תמיד כשעולות בך הרבה שאלות, שבי דקה בשקט, תעצמי את העיניים והתשובה תופיע בפנייך. התשובה שלי הופיעה - קבלו אותה! פינה חדשה בבלוג! או בקיצור- מה לעשות עם התינוק שלך (כשכבר בא לך לתלוש לעצמך את כל השיערות מהראש אם משהו היה נשאר שם אחרי כל הנשירה המטורפת הזאת).
פה אני אציע לעצמי הצעות לפעילויות, אנסה ליישם אותן וגם לתת לכן חוות דעת (ותמונות פוטגניות במיוחד, כמובן). מוזמנות לקחת את הרעיונות ולספר לי איך היה, או להציע את הרעיונות שלכן (ואני אשמח לרעיונות שלכן!). אז קדימה, הפוסט הראשון בסדרה, הולכים לפארק.

מה לעשות עם התינוק שלך בפארק 
-או- המדריך להשרדות בפארק, בישראל, בסוף יולי 
כשגרתי בלונדון, בילוי עם תינוק בפארק היה דבר שבשגרה. בכל שכונה שמכבדת את עצמה יש פארק מטופח ורחב ידיים, ולמרות שמזג האוויר רוב הזמן אפור, הנטייה היא תמיד להגיע לטיול עם העגלה או איזה פיקניק קטן עם פירות שבארץ עולים כמו חצי משכורת שלך (אוכמניות). החלטתי שמה שטוב ללונדון, טוב גם לרמת גן, ויצאתי עם הגורון לבילוי בפארק הלאומי.

הדברים שאת חייבת לקחת איתך לבילוי עם התינוק בפארק:

1. מחצלת. רצוי פוטוגנית. מומלץ עם כוכבים. מומלץ גם להלביש את התינוק ואת עצמך בצבעים שישתלבו יפה עם המחצלת שלך.
2. כובע קש. גם יגן עלייך מפני השמש בדרך מהאוטו לפינה הקסומה שבחרת לעצמך, וגם מצטלם ממש יפה על המחצלת.

3. צעצועים לתינוק שלך. הוא צריך שיהיה לו משהו להעסיק את עצמו בזמן שאמא שלו מתכננת מאיזו זווית צילום הדשא הזה נראה יותר כמו דשא באירופה.


4. ספר מהספריה. רצוי כזה שנכתב על ידי דמות מגניבה ומעוררת השראה, שמספרת על החיים המגניבים שלה לפני שיש לה ילדים.

5. קופסה עם פרי העונה. קטן, חמוד ושאפשר לנשנש בקלות.


6. את הטלפון שלך. אחרת איך תוכלי להנציח את הרגע בו את מביטה על התינוק שלך והוא מתפעל מהשמיים?!



התארגנת? יופי. אחרי שסיימת לצלם מכל זווית אפשרית, שכבי על המחצלת לצד התינוק שלך, פתחי את הספר שלך ואל תשימי לב למשפחה שבאה לפתוח שולחן שני מטר ממך או לשלישיית הנערים שהחליטו להתמקם עם בירות וסיגריות בדיוק תחת העץ שלך. תמעכי את החרק הלא ברור שהחליט לטפס על הרגל שלך, תזכרי שאת בעצם כנראה אלרגית לדשא, ותשמחי שלרבע שעה לפחות, הצלחת לדמיין שאת באירופה.
*משהו קטן וטוב: פינוק משמח לקיץ! החברות שלי בסבוקלם ביקשו שאספר לכם שלכבוד הקיץ כל קו המוצרים שלהם לתינוק מוצע ב-25 אחוז הנחה! אז יאללה לכו לפנק את התינוק שלכם (קרם הגוף הטיפולי שלהם לתינוק יכול אגב לעזור עם העקיצה שחטפתם מהחרק הלא ברור). תהנו!
אהבתם את הפינה החדשה? יש לכם רעיונות נוספים או סתם דברים חמודים להגיד לי? תכתבו לי בקומנטס כאן למטה :)







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה