יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

Salted Caramel


 טוב אז אחרי הפיאסקו שהיה לי אתמול עם עוגיות הטחינה הבריאות שהכנתי (מתכונים מהטלויזיה נראים יותר טוב בטלויזיה מסתבר) התחשק לי להכין משהו טעים באמת. 
אחרי סקירה של ספרי הבישול המעטים בביתי פתחתי את תיקיית האוכל בפינטרסט שלי. נו, מה אני אגיד לכם, הכל נראה מושלם בפינטרסט. שיטוט קצר בתיקייה הזו יגלה לכם שאני ממש אוהבת Salted Caramel. לא זוכרת מתי ובאיזו צורה נתקלתי בתענוג הזה לראשונה, אבל מאז, רק אימרו את צמד המילים "קרמל מלוח" וכבר תכבשו את ליבי.
בכלל, השילוב של מתוק ומלוח זה קצת כמו החיים, לא? הרבה יותר מעניין.
החלטתי ללכת על מתכון קל-קל-קל ומהיר-מהיר-מהיר ו-וואו. זה יצא טעים...כל כך טעים שהייתי חייבת לחלוק:

המצרכים הדרושים:
חבילת פופקורן במלח למיקרו
300 גר' סוכר (בערך כוס ורבע...)
150 גרם חמאה
3/4 כפית מלח
חבילת שוקולד מריר

אופן ההכנה:
מכינים את הפופקורן. במיקרו.
מעבירים לקערה.
בסיר קטן ממיסים את הסוכר עד שהופך לקרמל (זהירות שלא ישרף!), מוסיפים את החמאה והמלח ומערבבים.
יוצקים את הקרמל על הפופקורן ומערבבים היטב.
מעבירים את כל היופי הזה לתבנית ומהדקים טוב כדי שהריבועים לא יתפרקו כשחותכים אותם אחר-כך.
מצננים. כשמצונן, ממיסים את השוקולד המריר ומזליפים על עוגת הפופקורן. נותנים לזה להתייצב (אני הכנסתי לעשר דקות למקרר). חותכים לריבועים.
עכשיו יש לכם מה להביא לסוכה.
חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה