יום חמישי, 21 באפריל 2016

שמונה דרכים בהן הייתם רוצים לחגוג את ליל הסדר אבל אין לכם אומץ

ליל הסדר. במקום לשבת שוב סביב שולחן עם מפה לבנה ולקוות שהביצה הקשה תחליק לכם בגרון אחרי כל הקושיות שישאלו אתכם, למה שלא תציעו למשפחה שלכם לחגוג את ליל הסדר בצורה קצת אחרת? הנה כמה אפשרויות לארוחת ליל סדר באווירה אלטרנטיבית. אם זה כבר קצת מאוחר מדי עבורכם השנה, אפשר לנסות בשנה הבאה. אם כל הקונספט לא הולך אפשר לקחת לפחות טיפונת השראה מהאפשרות החביבה עליכם, ואם גם זה לא מסתדר....נו, תמיד אפשר לנסוע לתאילנד. אז באיזה ליל סדר אתם בוחרים?

1. ליל סדר באווירת פרחי אביב: נכון, תמיד יש קצת פרחים לקישוט, אבל אם כבר אז לכו עם זה עד הסוף- תכינו זרים לראש כל אורח, תציפו את השולחן בסידורי פרחים נונ-שלאנט ספונטנים ותדרשו מכל האורחים לבוא לבושים בצבעי פסטל.

2. ליל סדר ביער: עכשיו תחשבו כמה שעות יקח לילדים למצוא את האפיקומן...


3. ליל סדר על חוף הים: אולי הלחות תהרוס את הפריזורה שהדודה עמלה עליה אצל הספר, אבל כבר לא תצטרכו להכין קערה קטנה עם מי מלח.


4. ליל כסדר כפיקניק על חוף הים: באווירה לא מחייבת שכזו בסוף תמצאו את עצמכם שוחים שחיה לילית עם סבתוש כזכר לקריעת ים סוף.


5. ליל סדר תחת מפל של אורות: עם תאורה כזאת תצאו ממש פוטוגנים בתמונות, ואם מישהו יעצבן אתכם תמיד תוכלו לדמיין שנופלת עליו איזו למפה. 


6. ליל סדר בשמיים: כאן אין צורך להרחיב את הדיבור לגבי מה שיקרה למי שיעצבן אתכם, נכון...?


7. ליל סדר על הדשא בפארק: זמן טוב לתרגל את ישיבת היוגה שלכם ואת העמידות של התינוק ליתושים.


8. ליל סדר על עגלה: הדרך הכי טובה להתגבר על הפקקים.


חג שמח!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה