יום שני, 11 באפריל 2016

שגרת טיפוח


מי שמכיר אותי יודע שאני מכורה למוצרי טיפוח. אין מה לעשות, לפעמים קרם פנים טוב הוא כמו מסאג' לנשמה. לפעמים :)
לכן כשסבוקלם הזמינו אותי לנסות את סדרת המוצרים החדשה שלהם לתינוקות מאוד שמחתי. קודם כל, אני משתמשת במוצרים שלהם בעצמי - אין כמו ה-BB Cream שלהם, ולאחרונה גיליתי גם את הסרום, והיי,העור שלי ממשיך להיות קורן גם אחרי הלידה! (חמסה).חוץ מזה שנזכרתי שלפני כמה שנים אפילו עשיתי קריינות עבור שקופית חסות שלהם (כן, אני גם מקריינת, אשת אשכולות), כך שמסתבר שהרומן שלי איתם בכלל ותיק.
אז אם אני מרוצה ומטופחת ברור שארצה שהגור הקטן יהיה גם. התחלנו לנסות את המוצרים.
הסדרה כוללת שישה תכשירים המיועדים לתינוקות- שמן אמבט, אל-סבון ושמפו, קרם פנים, קרם החתלה ושני מוצרים טיפוליים יותר להרגעה וניקוי של עור יבש ואדמומי במיוחד- קצף ניקוי וקרם גוף.
כל המוצרים הם היפו-אלרגניים וללא פראבנים (אנחנו אוהבים ללא פראבנים). 


עשינו אמבטיה מפנקת. השמן באמת נהדר, לא נשאר על הגוף והשאיר את העור מלא לחות. את קרם הפנים ניסינו פעם אחת, יש לו ריח מצויין ומרקם קליל, אבל בגלל שאין לנו כרגע ממש צורך, אני לא משתמשת בו על בסיס יומיומי. מה שכן, הבנתי שהוא מתאים להרגעת אדמומיות ויובש שנגרמים משינויי מזג האוויר וזה יהיה מצויין עבור האפרוח הגדול שלי. 
אבל גולת הכותרת מבחינתי היא משחת ההחתלה- היא נעימה, בעלת ריח טוב, לא מלכלכת ונספגת במהירות. צריך להשתמש בכמות ממש קטנה ולא רואים שאריות לבנבנות שלה בהחתלה שאחרי. מאוד מוצלחת בעיני. 
גם פלפלון חבר שלה- משחת החתלה

.תודה סבוקלם! איזה כיף שהזמנתם אותנו לנסות. נמשיך להינות מכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה