יום שבת, 13 באוגוסט 2016

מה אני רוצה ליומולדת

זהירות פוסט חומרני.
בסוף החודש יש לי יומולדת. ואני מוצאת את עצמי יושבת ביום שבת בבוקר מול המחשב ומחפשת הרצאות השראה בTED . זו בדרך כלל ההרגשה שלי בחודש יומולדת- רוח חדשה מגיעה, ומביאה רצון למינוף, להעמקה, לאיזון פנימי, לסנכרון.
כל הדבר הזה מגיע, ככה אני מרגישה. הוא בא בטיפטופים לחיים שלי, וכל טיפה נופלת על מקום אחר ברשת, מנדנדת אותה קצת, מנערת אבק, ויוצרת משהו חדש. אני עוד לא יודעת מה הדבר החדש הזה. אבל הפעם, במקום להיות בלחץ מזה שאני לא יודעת מה זה ולנסות לרוץ קדימה, אני מרגישה שאני יושבת, מתבוננת בזה ומנסה פשוט לתת לזה לקרות. בלי לחץ. אני בסוף אדע. אני בסוף אגיע.
אז מה אני רוצה ליומולדת?
זמן ומקום לנשום נשימות עמוקות
מרחב פנימי
תעוזה
שקט מהקול הקטן בראש שמנהל אותי ברגעים של היומיום
חיוניות אמיתית
הרבה הרבה השראה
*
אה, וגם את כל הדברים האלה. בכל זאת, לכו תצליחו לארוז מרחב פנימי בשקית.
עוד משהו שלומדים עם הגיל- תהיי מדוייקת. ותגידי מה את באמת רוצה.
*
1. תיק שווה ללפטופ. כדי להרגיש הכי קול כשאני נסחבת גם איתו וגם עם התיק של העגלה.

2. כפכפים. האמת שאין לי מושג למה כבר הרבה זמן מתחשק לי כאלה או דומות, אבל אנחנו בשלב שבו פשוט אומרים את מה מתחשק ואחר כך מבינים למה.

3. מגבת חמאם. כי זה רך, מפנק, והכי לייף סטייל. ומזכיר לך את המרחב הפנימי שהיית רוצה להיות בו (איפשהו על חוף פראי עם מזג אוויר שמתעטפים בו ומקבלים הרבה הרבה השראה).


4. עגילי שרשרת. לפעמים כשמתקדמים קדימה, חוזרים גם קצת אחורה (לגיל 16. והראיה לכך היא החור הנוסף באוזן שעשיתי השבוע).



 5. עוד עגילים. כי החור הנוסף באוזן רק עשה לי חשק.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה