יום שבת, 7 במרץ 2015

פורים זה זמן טוב להתחיל

אומרים שבפורים אדם מתחפש לפי משאלת ליבו. מי שהיה רוצה להיות. יש אנשים שקשה להם למצוא משאלות. לי קשה להפסיק. ברגע שאני מצליחה להגשים משאלה אחת, מיד אחת אחרת נולדת. אז פורים זה אכן זמן טוב להתחיל את הבלוג הזה, ולהוציא לפועל משאלה.
אין לי הצהרת כוונות מסודרת לגבי מה שהולך להיות כאן. אני מתכוונת לקחת את זה מרגע לרגע, One Happy A Day. 
מקווה שתצטרפו אלי לדרך.
צירוף מקרים נחמד וכתוב בכוכבים הוא שאת הפוסט האחרון בבלוג הקודם שלי כתבתי בדיוק היום לפני שלוש שנים. בדיוק. בדקתי ולא האמנתי בעצמי. לא ברור לי לגמרי מה זה אומר, אבל זה כנראה אומר שצריך להתחיל. 
אז פורים!
השנה היה חג יצירתי במיוחד. האפרוח הקטן רצה להתחפש לנינג'גו כחול- תחפושת שאי אפשר לקנות כי היא פשוט לא קיימת בחנויות, וגם לא ממש התחשק לי להוציא מאות שקלים על תחפושת שנלבשת רק יום אחד. בסוף יצאנו לא רק עם תחפושת אחת- אלא עם ארבע...

המצרכים הדרושים:


  1. תלבושת בסיס- במקרה שלנו אלו היו חולצת טריקו וטרנינג כחולים שנקנו בסייל ב- Hoodies. תלבושת הבסיס הזו שימשה אותנו לשתי תחפושות, ובשתיים האחרות השתמשנו בפיג'מה שכבר היתה קיימת בבית, חולצה ומכנסיים ישנים.
  2. סול- חומר מופלא ונהדר בצבעים בוהקים
  3. אל-בד הידוע גם בכינויו: נייר-בד
  4. מספריים, דבק, שדכן, צבעים וטוש שחור


נינג'גו כחול




זו התחפושת שנבחרה למסיבת התחפושות בגן. נינג'גו- למי שלא יודע, היא דמות הנינג'ה של לגו. את הבסיס כאמור קניתי וציירתי על החולצה את סמל הנינג'גו במבחר צבעים שמצאתי בבית: צבעי בד, אקריליק ואפילו גואש. נראה מה ישאר מזה אחרי הכביסה...האביזרים הנלווים (חרבות זה מאסט בגיל חמש וחצי) נקנו בחנות הכל בדולר, כול הכפפות השחורות וכובע הגרב. על הכובע תפרתי (ואחרי שהתפרק, שידכתי) רצועת סול צהובה עליה ציירתי את העיניים של הלגו. לא כולם הבינו למה הילד התחפש, והיה גם סבא אחד שטען שזה נראה כמו דאעש. נו טוב, בקרוב יש בחירות...


אנגרי בירד




התחפושת הזו אולתרה עבור מסיבת יום הולדת עם תחפושות. הפיג'מה של אנגרי בירד כבר היתה לנו בבית (H&M), כרית הציפור היא מתנה ישנה מסבתא ואת הכובע הכינותי בעצמי. שילוב של סול, החומר המופלא בצבעים הנכונים, מספריים, דבק וטוש שחור. כמו שאומרים- סמוך על סול. בכובע האפרוח השתמש גם ליום הכובעים בגן, כך שיצאנו רב שימושיים.


פיטר-פן




פיטר פן החמוד היתה הדמות הנבחרת ליום האגדות בגן (כי כל אמא כבר יודעת שפורים זה לא רק פעם בשנה!), הכובע וקשת החיצים נקנו גם הם בהכל בדולר (היום דולר שווה 15 שקל, למי שלא ידע), והבגד הירוק נגזר מאל-בד ונקשר בעזרת רצועת אל-בד חומה. הכל מעל בגדים תואמים מהבית. נוחות מירבית- היא שם המשחק בחג הזה.

קפטן אמריקה




הקפטן הוא כנראה התחפושת האהובה עלי. היא גם אולתרה בערב שלפני העדלאידע, כשהאפרוח רצה להתחפש למשהו חדש, עדיף גיבור על, וקינח במילים: מה הבעיה? אמא תכין! אז אמא הכינה. יש לי ברירה אחרי הרף שהצבתי בשלושת הימים הקודמים...? למען האמת את המסיכה והמגן הכנתי פעם לאפרוח כמשחק, הכל כמובן מסול (הסול שבמגן מודבק על קרטון ביצוע שחתכתי לעיגול). לקחתי את תלבושת הנינג'גו שהתאימה בול בצבעים, ועל החולצה ההפוכה הדבקתי כוכב גזור מסול. החגורה גם היא, ניחשתם נכון, עשויה מסול אדום שעליו מודבקים פסים לבנים, ומהודקת מאחור ע"י שדכן (כאמור- תפירה היא לא הצד החזק שלי) והנה, אנחנו מוכנים לנצח את כוחות הרשע!


מקווה שהיה גם לכם פורים יצירתי, צוחק ושמח, אשמח אם תשתפו אותי כאן בהערות למטה בחוויות שלכם מהחג, וגם בחוויות והרגשות העזים שחוויתם במהלך הקריאה בבלוג. תמיד נעים למצוא חברים חדשים בחלל האינטרנטי הריק.

אגב, לבלוג יש דף פייסבוק שנפתח עוד לפני שהבלוג נפתח! ככה זה, יש דברים שמקדימים את זמנם. אתם מוזמנים להקליק ולעקוב ולשתף לשתף לשתף...
אז עד הפעם הבאה, קחו את זה One Happy A Day!
שלכם,
קארין


2 תגובות:

  1. היי אשמח עם תוכלי ליצור איתי קשר לגבי התחופשת של הנינגה לגו.
    הייתי מעוניינת לרכוש אותו ממך.
    תודה❤

    השבמחק
    תשובות
    1. היי!תודה זה מחמיא לי מאוד:) לצערי כבר אין לי את התחפושת...אבל כמו שכתבתי בפוסט ממש בקלות אפשר לעשות לבד!❤️

      מחק