יום חמישי, 26 במרץ 2015

מתנות מאויירות


אני אוהבת מתנות. אוהבת לקבל אותן, אוהבת לתת אותן, אוהבת לשוטט בחנויות בשביל לחפש את האחת המושלמת שתתאים בדיוק לאדם שמקבל, אוהבת שפותחים אותן מולי ואוהבת להרגיש שקלעתי בול.
בעקבות החג המתקרב, גיליתי סוג חדש של מתנות שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהן. מתנות מאויירות.  המתנות האלה כוללות בתוכן עיצוב ישראלי, מקוריות, מגע אישי ומרגישות כמו סוג של פריטי אספנות. אז מהר מהר לפני שיגמר, אני מפרסמת פה את הבחירות המאויירות שלי:


המאיירות רותו מודן ובתיה קולטון משתפות פעולה כבר הרבה שנים, ולכבוד החג הן החליטו לצאת במכירה מיוחדת של מוצרים מאויירים תחת השם: Ruff & Tuff. אפשר למצוא שם מחברות, ספלים, סינרים, מלח-פלפל, תחתיות לכוסות, קעקועים ועוד דברים יפים-יפים מאויירים על ידן במחשבה וכוונה מדוקדקת. היום הייתי שם ורציתי ה-כל. זו מכירה חד-פעמית כרגע שנמשכת עד יום שבת, אז כדאי להזדרז. כל הפרטים בדף הפייסבוק שלהן.








את המעצבת ואמנית הנייר אפרת חסון דה-בוטון גיליתי במקרה דרך דף הפייסבוק שלה, ואז גם התחלתי לעקוב אחריה באינסטגרם ומאז אני פשוט עושה סטוקינג לפיסולי הנייר המהממים שלה ולמתנות המדליקות שהיא מצליחה להמציא לכבוד כל חג. בחנוכה היא הוציאה סביבוני עץ גדולים מאויירים ומקסימים, ועכשיו, לכבוד פסח, היא מאיירת איורים אישיים על צלחות וינטג' וספלים. אם אתם רוצים שמישהו שאתם אוהבים יתרגש ממש, תשלחו לה תמונה שלו והיא כבר תצייר אותו על צלחת פרחונית או ספל לקפה של הבוקר. כדאי גם לעקוב אחרי הבלוג שלה בו תוכלו לקבל טיפים מה לעשות עם כל דבר עשוי מנייר שיש לכם בבית.





 


מקווה שמצאתם את המתנה שלכם, ובעיקר מאחלת לכם חג שמח, עם משפחה ואוכל במינון שמתאים לכם בדיוק :)

קארין



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה