יום שישי, 8 ביולי 2016

אלבום תמונות - וגם: תחרות!

כבר כמה שבועות מסתובבת לה מחשבה טורדנית במוחי: צריך לעשות אלבום.
כן, אלבום. אלבום תמונות למזכרת. אלבום יפה כזה, שאפשר לדפדף בו. שיש בו תמונות אמיתיות מחומר שאפשר למשש. אלבום שאצבעות דביקות וקטנות יצביעו על הדמויות שבו בעוד כמה שנים ויגידו- הנה אמא, הנה אבא, הנה אני. ככה הייתי תינוק. 
לאפרוח הגדול שלי קניתי אלבום אמיתי שכזה כשנולד. עם כיס שקוף בכריכה לתמונה מהיום הראשון בעולם. פיתחתי תמונות והצלחתי למלא אותו עד גיל חודשיים. אחר-כך עברנו לספרים דיגיטלים שמזמינים באינטרנט ומכווצים שנים שלמות בכמה דפים. 
ועכשיו, אין ברירה. הגור החדש צריך אלבום משל עצמו! מה יהיה בעוד כמה שנים כשידפדף בתמונות מהברית של אחיו הגדול וישאל איפה הייתם כשחתכו לי? אז קניתי אלבום גם לו. גם הוא עם כיס שקוף. ועוד לא הצלחתי להביא את עצמי לשבת (לילות שלמים-זה בטוח) מול המחשב, ולהעביר תמונות נבחרות לדיסק על מקל שיגיע לחנות הצילום. חייבת לעשות את זה, נכון? התמונות מצטברות, המבחר רק גדל, הזמן הפנוי רק קטן והאלבום עם הכיס צובר עוד אבק. חובה אמהית לא פתורה בין שלל המטלות. במקום זה, בנתיים, אני נשאבת לאפשרות הקלה וההו כה מגניבה, צוללת לתוך הנייד שלי ויוצרת מזכרת דיגיטלית שאני מקווה שאיכשהו בכל זאת תוכל להישמר.



ועכשיו לתחרות! אם חשקה נפשכם במזכרת מקצועית ושווה יותר, חברת סבוקלם יצאה בפעילות מקסימה בה אתם מעלים לעמוד שלהם בפייסבוק תמונה של האפרוח שלכם ומקבלים הזדמנות לזכות בצילומי משפחה מקצועיים. שיהיה משהו שווה לשים באלבום שלכם :) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה